+31 88 0580 222 info@greatcircle.nl 


KLAAR VOOR DE TOEKOMST

De consument denkt niet in kanalen, maar heeft simpelweg een behoefte die hij of zij wil vervullen. Aan u als retailer de uitdaging om hier zo snel en soepel mogelijk in te voorzien. Hoe dan ook: via een smartphone of website of in een fysieke winkel. Het mooiste is als de consument altijd en overal bij u terechtkan en daarbij steeds dezelfde positieve merkbeleving ervaart. Microsoft Dynamics 365 maakt dit mogelijk.

ÉÉN SAMENHANGENDE RETAILOPLOSSING

Microsoft Dynamics 365 is een compleet pakket dat voorziet in een samenhangende oplossing van multichannel Point of Sale ofwel POS-beheer, winkelactiviteiten, e-commerce, verkoop, financiën, voorraadbeheer, toelevering en nog veel meer. Zo kunnen retailers de verwachtingen van hun klanten overtreffen en zorgen dat klanten blijven terugkomen. Maar ook: flexibel werken, beter inzicht in en overzicht van de bedrijfsactiviteiten houden en het rendement vergroten. Kortom: de best denkbare ondersteuning om uw assortiment zo effectief, efficiënt én klantgericht mogelijk aan te bieden.

VOLLEDIG INZICHT EN BEHEER VAN ALLE KANALEN

  • Eén runtime-handelsengine voor volledig inzicht en beheer van alle kanalen
  • Multichannel scenario’s voor extra klantgemak zoals online kopen en in de winkel ophalen
  • Vergaring en beschikbaarheid van nauwkeurige, actuele gegevens dankzij een consistent gegevensmodel en bedrijfsregels
  • Per rol aanpasbare POS-gebruikersinterface zorgt voor kortere inwerktijd nieuwe werknemers en betere dienstverlening aan klanten
  • Nieuwe kansen voor verkoop, klantinteractie en feedback

E-COMMERCE

  • Volledig geïntegreerde online shopbeleving dankzij standaardhulpmiddelen voor website-ontwikkeling en contentbeheer
  • Unieke, op zoekopdrachten gebaseerde technologie voor nauwkeurige, tijdige en consistente prestaties
  • Reserveren, afhalen en verwerking van retouren
  • Real-time voorraad updates en catalogusbeheer
  • Persoonlijke aanbevelingen, winkelwagen en betalingsafhandeling

KLANTENSERVICE EN SOCIAL COMMERCE

  • Trends herkennen en vertalen in service op maat
  • Gedeelde documentopslag voor het bundelen van alle informatie die bij de klantinteracties is verzameld en inzicht in de complete klanthistorie
  • Online marketingcampagnes uitvoeren met persoonlijke aanbiedingen, kortingen, coupons en meer en benutten van sociale sites
  • Benutten van op social media beschikbare consumentgegevens voor analyses

OMNICHANNEL ORDERBEHEER, VOORRAADAANVULLING EN LOGISTIEK

  • Orders snel en soepel accepteren, verwerken en volgen
  • Voorraad via elk kanaal probleemloos aanvullen en de servicelevels beheren
  • Voorraadbewegingen en intercompany-transacties beheren met een integraal beeld
  • Goederen zo efficiënt mogelijk verspreiden over de verschillende verkoopkanalen

FINANCIËN

  • Afnameprognoses per kanaal bepalen op basis van de verkooppatronen, prijsvariatie en omloopsnelheid van producten
  • Budgetinformatie transformeren in nauwkeurige, werkstroomgestuurde beheerhulpmiddelen
  • Makkelijk bekijken en beheren van lasten in het grootboek en van werkstroomitems
  • Gedetailleerde rapportages en analyses maken over de verschillende financiële dimensies zoals kostenplaats, kostendrager, grootboekrekening en over meerdere administraties.
  • Transparante audit trail voor financiële rapportages
  • Automatische checks & balances

 

 

 

MICROSOFT DYNAMICS 365