+31 88 0580 222 info@greatcircle.nl 


RETAILER IN HUISHOUDELIJKE ARTIKELEN

Retailers in huishoudelijke artikelen hebben veel belang bij een weloverwogen multichannelstrategie. Consumenten oriënteren zich immers meer en meer via internet. Ook vinden ze het logisch dat ze producten online kunnen bestellen om ze vervolgens af te halen in een winkel en op een tijdstip naar keuze. Dit is slechts een van de vele mogelijkheden waarin de brancheoplossing van GreatCircle ondersteuning biedt. Het systeem voorziet in rijke standaardfunctionaliteit voor uw branche, zodat alle aspecten van de bedrijfsvoering op elkaar aansluiten. Dit zorgt voor extra grip op de toeleveringsketen, productievere medewerkers en tevredener klanten.

INTEGRATIE

GreatCircle heeft het krachtige Microsoft Dynamics 365 platform verrijkt met specifieke functionaliteit voor aanbieders van domestic applicances. In één geïntegreerd systeem werken inkoop en verkoop samen, wordt de financiële administratie automatisch bijgewerkt en worden analyses aangereikt die aanzetten tot optimalisatie van voorraadbeheer en klantgerichte acties. Vanzelfsprekend zijn de processen rond kassaverkoop, service en reparatie hierin opgenomen, ook over de verschillende kanalen heen. Zo zijn supply chain-processen en -efficiëntie naadloos verbonden met Point of Sale- en e-commerceprocessen. En kunt u uw assortiment op een consistente, efficiënte en winstgevende manier aan uw klanten aanbieden, optimaal inspelend op hun kanaalgebruik en ‘customer journey’.

CONSUMER CONNECTED SUPPLY CHAIN 

Het platform voorziet in krachtige retailfunctionaliteit rond prijzen en promoties, en ook in bijvoorbeeld call center ondersteuning, garanties en retouren. Het werken met serienummers is uiteraard geen enkel probleem. Ook vergroot u uw slagkracht en flexibiliteit om voortdurend en proactief in te spelen op veranderende marktomstandigheden. ‘Nee moeten verkopen’ zal u niet snel meer gebeuren. De consument kan een product altijd en overal bestellen en afrekenen: in de winkel of via een winkelzuil of de tablet van de verkoper, maar ook thuis via de webshop of via zijn smartphone. En aangezien de ‘virtuele voorraad’ veel producten kan omvatten, kunt u het assortiment eenvoudig uitbreiden met artikelen die normaal niet in de winkel voorradig zijn.